Cjelovito učenje kroz priču u priči u OŠ Sesvete | Profil Klett

OŠ Sesvete, učiteljica Sanda Sabolić

25. svibanj 2018.

Cjelovito učenje kroz priču u priči u OŠ Sesvete

avatar
Autor: Stela Vukojević

Osnovna škola Sesvete proslavila je svoj Dan škole uz Profil Klett i mnoštvo radionica.

Svoj dan učenici 4.a i b razreda odlučili su iskoristiti provodeći cjelovite aktivnosti uz Ninu i Tina. Tako su s učiteljicom Sandom Sabolić i Kristinom Podgorski  započeli Dan škole interaktivnim kvizom Zanimljiva lektira gdje su odgovarali na pitanja koja su bila vezana uz lektire koje su obrađivali.

Nakon uspješno odrađenog kviza svoje su aktivnosti premjestili u školsko dvorište te su temu lektire nastavili obrađivati uz pomoć tempera i plastične folije. 

 

U školskom dvorištu rastegnuli su prozirnu foliju, koja je bila nategnuta između tri bora, i krenuli oslikavati scene iz različitih lektira koje su obradili.

Dio učenika je s jedne strane oslikavao scene iz lektire Družba Pere Kvržice, dio ih je slikao likove iz Bajke Ivane Brlić Mažuranić.

Tako su se na kraju spojile čudesne priče gdje je Regoč bio kod mlina, Kosjenka na selu s likovima iz Perine družbe, Domaći na drveću.

Kasnije su se učenicima 4. a i b razreda pridružili i drugi učenici iz škole i zajedno nastavili oslikavati platno.
 

"Pričali smo priče (izmišljene) prema slikama koje su se preslikavale jedne preko drugih uz svjetlost sunca u našem lijepom parku. Bila je ovo stvarno zanimljiva lektira!"

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Rad s Ninom i Tinom

Rad na ovom projektu započela sam s pripremom roditelja. Sastav mog razreda je takav da uglavnom imam roditelje kojima je ovo prvo dijete u školi i koji kao roditelji školarca stječu svoja prva iskustva. Na roditeljskom sastanku koji sam održala upravo zbog ovog projekta, roditelje sam upoznala s radnom bilježnicom za cjelovito učenje „Nina i Tino“. Roditelj su rado pristali na ovaj projekt.

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja