Frohe Weihnachten | Profil Klett

15. prosinac 2017.

Frohe Weihnachten

Autor: Doroteja Vojedilov

Ususret zimi i blagdanima uz mnoštvo ideja i zabavnih aktivnosti za nastavu njemačkoga jezika u ovo predblagdansko doba.

Iako pravu kalendarsku zimu još moramo pričekati, vrijeme Došašća uvodi nas u sve ljepote koja nam donosi ovo doba godine. Kako biste čaroliju zime i blagdana unijeli i u svoju učionicu, izradite s učenicima ukrase od papira ili zapjevajte adventske i božićne pjesme.

S učenicima možete pogledati i božićni crtani film, a na temelju njega mogu ispričati i priču. No Weihnachtsgeschichte možete naći i u našim božićnim listićima ili u našem Repozitoriju gdje se nalazi i slikovnica sa zvučnim zapisom. Ako slijedite ovu poveznicu, u našem Reozitoriju digitalnih sadržaja naći ćete osim mnoštva radnih materijala i nove digitalne zadatke za zanimljivu i dinamičnu obradu nastavnih sadržaja. 

Nadamo se da će vas i vaše učenike razveseliti listići koje smo pripremili za ovo vrijeme iščekivanja blagdana. Kartice za bingo možete upotrijebiti i za didaktičku kocku ili za igru pogađanja.

Želimo vam lijepe prosinačke dane i sretne blagdane!

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Kon/c/z/entrator: zagrebačka knjižnica Goethe Instituta

Snježana_Copyright_Goethe-Institut Kroatien_Josip Ninković

 

Zašto se knjižnica Goethe Instituta u Zagrebu naziva kon/c/z/entrator pronađite u razgovoru s njezinom voditeljicom Snježanom Božin i doznajte sve o njezinoj bogatoj ponudi i brojnim aktivnostima koje nudi. Doznali smo i iz kojih sve udaljenih krajeva dolaze organizirano grupe učenika koji uče njemački i kako reagiraju. Nadamo se da će intervju i vas potaknuti da sa svojim učenicima posjetite knjižnicu.

 

Zanima nas

Nove udžbeničke serije u Profil Klettu

Kako bismo aktivno sudjelovali u kreiranju nove paradigme poučavanja za sve škole i učitelje koji ove godine počinju raditi prema eksperimentalnom programu pripremili smo IZZI program za Školu za život te nove udžbeničke komplete za Informatiku od petog do osmog razreda.

Strategije i metode učenja njemačkoga jezika - s osvrtom na udžbenik Maximal 2

Dvije su glavne paradigme koje sugerira novi kurikul Njemačkog jezika: samostalnost učitelja u odabiru aktivnosti i sadržaja kojima će ostvariti pojedini ishod i čim veća samostalnost učenika u procesu njegovog učenja. Učitelj tako može i sam sastaviti vlastiti obrazovni materijal ili koristiti neki od gotovih materijala dostupnih na internetu. Kako izrada samostalnih materijala zahtijeva obično jako puno vremena, učitelji vole pouzdan i kvalitetan udžbenik na koji se mogu osloniti.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Sanda Marjanović
udzbenik
Gordana Barišić Lazar, Sanja Ivančić Ajkholt