Ide@l
Ide@l
2. razred gimnazija i strukovnih škola , 7. i 10. godina učenja, 1. i 2. strani jezik
Zašto Ide@l?
- namijenjen nastavku učenja njemačkog kao prvog stranog jezika, no prikladan i i za jake nastavljače njemačkog kao drugog jezika
- moderan izgled, teme usmjerene na mlade
- postupno uvođenje i temeljita razrada gramatike i vokabulara, brojne vježbe izgovora
- komunikacijski pristup – prikaz situacija iz svakodnevnog života
- međupredmetne teme
- snažan naglasak na izradu vlastitih projekata, što potiče samostalni istraživački rad, kreativnost te vještinu prezentiranja
- teme bogate sadržajem o kulturi upoznaju učenike s kulturom zemalja njemačkoga govornog područja
- bogati IZZI digitalni obrazovni sadržaj: audio i videomaterijali te interaktivni zadatci
Za sve informacije i pitanja obratite se na:
Udžbenički komplet
Udžbenik
Udžbenik se sastoji od tiskane inačice i digitalnog obrazovnog sadržaja. Harmoničnim izborom sadržaja i zadataka omogućuje kvalitetno korištenje učenicima različitog predznanja.
Vizija autorskog tima jest mnogobrojnim zadatcima, vježbama, dijalozima te slušnim i pisanim tekstovima potaknuti učenike na aktivno korištenje jezika te ih pripremiti za stvarnu, svakodnevnu komunikaciju u zemljama njemačkoga govornog područja. Udžbenik se ističe modernim te stručno i metodički oblikovanim tekstovima i aktivnostima, dodatnim sadržajima, strategijama učenja, projektima, diskusijama te zanimljivim i poticajnim temama kojima se razvijaju komunikacijske vještine, međukulturna osjetljivost i samostalnost u učenju.
Radna bilježnica
Radna bilježnica nadopunjuje nastavnu građu ponuđenu u udžbeniku i prati ga sadržajno, tematski i metodički. Vrste zadataka protežu se od najjednostavnijeg prepoznavanja, pridruživanja, sastavljanja lista riječi, nadopunjavanja dijelova rečenica i dijelova teksta pa sve do sastavljanja vlastitog duljeg teksta. Novi sadržaji u radnoj bilježnici omogućuju i nastavniku i učeniku da prema individualnim sposobnostima i interesima prošire opseg gradiva. Svako poglavlje završava rubrikom „Das kann ich“ namijenjenom samoosvještavanju i samoprocjeni naučenog. Poglavlje „Testtraining“ sadrži zadatke namijenjene uvježbavanju i provjeri svih četiriju vještina, tj. čitanja, slušanja, pisanja i govorenja.
Priručnik za nastavnike
U stvaranju priručnika uz udžbenik Ide@l 1 slijedili smo našu misiju da svakom nastavniku pružimo kvalitetne edukativne materijale, prije svega praktične i inovativne u nastavi, a također osiguramo i pouzdanu podršku u radu.
Metodički materijali za nastavnike
Metodički materijali uz udžbenik Ide@l 1
IZZI digitalni obrazovni sadržaji
IZZI digitalni obrazovni sadržaj
Inovativan i interaktivan digitalni obrazovni sadržaj donosi Vam mnoštvo materijala, mogućnost promjene dinamike nastavnih satova te novo ruho uobičajenim nastavnim metodama i oblicima rada. Digitalni sadržaj prati strukturu i odgojno-obrazovne ishode tiskane inačice udžbenika te predstavlja njegovu dopunu. Posebna je vrijednost autentičnih materijala koji su snimani s izvornim govornicima u Njemačkoj, zbog čega predstavljaju poticajno sredstvo kreativnog učenja. Ritam izmjene korištenja tiskane i digitalne inačice udžbenika ovisi o specifičnim potrebama procesa učenja i poučavanja.
Praktičnost
- bogat digitalni obrazovni sadržaj: audio i videomaterijal
- međupredmetni projekti
- međukulturna komunikacija
- interaktivni zadatci dostupni na moj.izzi.hr
Sigurnost
- priručnik
- godišnji izvedbeni kurikulum
- dnevne priprave
- tematsko planiranje
- podrška putem e-maila i službe za korisnike
Edukacija
- edukacijska i didaktička podrška
- stručna edukacija
- stručni skupovi i radionice
- kontinuirana podrška stručnih predstavnika, urednika i stručnjaka
- webinari i webinari s izvornim govornicima
Inspiracija
- suvremene metode učenja
- originalno digitalno rješenje
- edukacijski projekti: Učimo IZ
Kako najbolje koristiti film u nastavi njemačkog jezika?
Mediji su sastavni dio našeg života i života naših učenika. Najljepše je učiti jezik na zanimljiv i pristupačan način. Korištenje filma kao nastavnog materijala ima jako puno prednosti: učenici će imati priliku vokabular učiti iz konteksta; naučiti puno o kulturi koja je utkana u radnju filma te vrlo rado će raspravljati o filmu te analizirati sam film ili likove.
Koje filmove odabrati?
Neobične božićne tradicije
Većina nas u božićno vrijeme kiti bor, pjeva božićne pjesme, zamata poklone i peče kolače. No, jeste li znali da u Gornjoj Bavarskoj zvuk crkvenih zvona prati gromki zvuk pušaka? Ovaj običaj potječe iz drevnih obreda protjerivanja duhova zime. U Španjolskoj, pak, djeca nisu u potpunosti sigurna tko donosi poklone – djed Božićnjak ili Sveta tri kralja.