Nagradu Ponos Hrvatske dobio je učitelj geografije Dejan Nemčić | Profil Klett

03. veljača 2017.

Nagradu Ponos Hrvatske dobio je učitelj geografije Dejan Nemčić

Autor: Ivona Ivanišević

Dejan Nemčić, profesor geografije koji je u sklopu humanitarne udruge „Možemo zajedno“ pokrenuo veliki projekt „Afrika – Možemo zajedno“ za pomoć djeci u zemljama središnje Afrike, za svoje nesebično zalaganje, entuzijazam i trud dobio je nagradu Ponos Hrvatske za 2016. godinu.

Nagradu Ponos Hrvatske već više od deset godina dodjeljuje Udruga Ponos Hrvatske koja se bavi promicanjem hrabrosti, humanosti i nesebičnosti, a nagrađuje upravo pojedince koji su svojim djelima pokazali iznimnu ljudskost, inspirirali druge ili učinili druga dobra djela. Svečana dodjela nagrade Ponos Hrvatske održat će se 3. veljače 2017. godine u dvorani Kornati Hypo centra u Zagrebu, s direktnim prijenosom na Drugom programu Hrvatske radiotelevizije.

O projektu „Afrika – Možemo zajedno“ Dejan je počeo razmišljati prije šest godina, a projekt je pokrenuo početkom 2016. godine te organizirao skupljanje školskog pribora i donacija za lijekove protiv malarije. U ljeto 2016. godine boravio je u Tanzaniji, Zanzibaru i Keniji, posjećujući brojne škole i dijeleći školski pribor i lijekove.

Vjerujući da obrazovanje treba biti dostupno svakom pojedincu i promovirajući vrijednosti tolerancije i solidarnosti, projekt je podržala i izdavačka kuća Profil Klett, a u želji da i što više afričke djece dobije tu mogućnost. Kako je ovaj humanitarni projekt primarno osmišljen s ciljem unapređenja obrazovanja i poboljšanja zdravstvenih uvjeta u afričkim zemljama, u prikupljanju školskog pribora i promicanja ideje volontiranja i pomoći drugima sudjelovalo je više od pedeset hrvatskih škola, tvrtki i mnogo građana.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Razumijem li što čitam? – 7 ključeva čitanja s razumijevanjem

Svakodnevno se suočavamo s činjenicom koliko je čitanje temeljna vještina koja je neizbježna u svim područjima života. Bez visoke razine čitalačke pismenosti, za svakog učenika nije moguće postići uspjeh u školi niti se obrazovati i usavršiti u bilo kojem profesionalnom području. U procesu razvijanja čitalačke pismenosti, uz strategije razumijevanja pročitanog, postoji i šest glavnih ključeva odnosno tehnika koje nam mogu dodatno pomoći u razumijevanju pročitanog teksta.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Dragica Dujmović Markusi, Vedrana Močnik, Tanja Španjić
udzbenik
Zrinka Romić, Ela Družijanić Hajdarević, Zorica Lugarić, Lidija Sykora Nagy
udzbenik
Tatjana Somer, Vesna Janko, Đurđica Regelja
udzbenik
Vesna Budinski, Katarina Franjčec, Marijana Zelenika, Saša Veronek Germadnik