Nagradu Ponos Hrvatske dobio je učitelj geografije Dejan Nemčić | Profil Klett

03. veljača 2017.

Nagradu Ponos Hrvatske dobio je učitelj geografije Dejan Nemčić

Autor: Ivona Ivanišević

Dejan Nemčić, profesor geografije koji je u sklopu humanitarne udruge „Možemo zajedno“ pokrenuo veliki projekt „Afrika – Možemo zajedno“ za pomoć djeci u zemljama središnje Afrike, za svoje nesebično zalaganje, entuzijazam i trud dobio je nagradu Ponos Hrvatske za 2016. godinu.

Nagradu Ponos Hrvatske već više od deset godina dodjeljuje Udruga Ponos Hrvatske koja se bavi promicanjem hrabrosti, humanosti i nesebičnosti, a nagrađuje upravo pojedince koji su svojim djelima pokazali iznimnu ljudskost, inspirirali druge ili učinili druga dobra djela. Svečana dodjela nagrade Ponos Hrvatske održat će se 3. veljače 2017. godine u dvorani Kornati Hypo centra u Zagrebu, s direktnim prijenosom na Drugom programu Hrvatske radiotelevizije.

O projektu „Afrika – Možemo zajedno“ Dejan je počeo razmišljati prije šest godina, a projekt je pokrenuo početkom 2016. godine te organizirao skupljanje školskog pribora i donacija za lijekove protiv malarije. U ljeto 2016. godine boravio je u Tanzaniji, Zanzibaru i Keniji, posjećujući brojne škole i dijeleći školski pribor i lijekove.

Vjerujući da obrazovanje treba biti dostupno svakom pojedincu i promovirajući vrijednosti tolerancije i solidarnosti, projekt je podržala i izdavačka kuća Profil Klett, a u želji da i što više afričke djece dobije tu mogućnost. Kako je ovaj humanitarni projekt primarno osmišljen s ciljem unapređenja obrazovanja i poboljšanja zdravstvenih uvjeta u afričkim zemljama, u prikupljanju školskog pribora i promicanja ideje volontiranja i pomoći drugima sudjelovalo je više od pedeset hrvatskih škola, tvrtki i mnogo građana.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Razumijem li što čitam? – 7 ključeva čitanja s razumijevanjem

Svakodnevno se suočavamo s činjenicom koliko je čitanje temeljna vještina koja je neizbježna u svim područjima života. Bez visoke razine čitalačke pismenosti, za svakog učenika nije moguće postići uspjeh u školi niti se obrazovati i usavršiti u bilo kojem profesionalnom području. U procesu razvijanja čitalačke pismenosti, uz strategije razumijevanja pročitanog, postoji i šest glavnih ključeva odnosno tehnika koje nam mogu dodatno pomoći u razumijevanju pročitanog teksta.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Ružić Danuška, Stančić Zrinjka, Draganić Biserka
udzbenik
Anđelka Rihtarić, Marina Marijačić