Animal Kingdom - istraživanje čudesnog svijeta životinja kroz eTwinning projekt | Profil Klett

14. lipanj 2024.

Animal Kingdom - istraživanje čudesnog svijeta životinja kroz eTwinning projekt

Autor: Amrita Bocek

Učenici 6. i 8. razreda Osnovne škole Josip Kozarac iz Soljana koji pohađaju izvannastavnu aktivnost English Club s nastavnicom Adrijanom Roždijevac uključili su se ove školske godine u međunarodni eTwinning projekt pod nazivom “Animal Kingdom”. Projekt su uspješno odradili u suradnji sa školama partnerima iz Portugala, Njemačke i Ukrajine.

Cilj projekta bio je aktivno koristiti engleski jezik na temu životinja i životinjskog carstva i razvijati sve jezične vještine, kao i proširiti vukabular na zadanu temu. Učenici su imali prilike pokazati i svoju kreativnu stranu te u zajedničkim projektnim aktivnostima surađivati s učenicima iz ostalih zemalja i naučiti nešto više o njihovim nacionalnim životinjama, kao i o njihovoj kulturi i običajima. Osim navedenih kompetencija i vještina, važan dio projekta bilo je i razvijanje digitalnih kompetencija kod učenika uporabom raznih IKT alata. Neki od digitalnih alata i aplikacija koje su učenici rado samostalno koristili za izradu projektnih aktivnosti kao što su prezentacije, kvizovi, plakati, e-knjige i infografike su Canva, Wordwall, Kahoot, Book Creator, Padlet, Bitmoji, ChatterPix, Scratch i Genially.

 

Projekt je bio podijeljen u šest tematskih modula, no prije toga su uslijedile uvodne aktivnosti. Učenici su prvo imali zadatak izraditi netiquette, odnosno, pravila lijepog ponašanja tijekom projekta i korištenja TwinSpace stranica. Izrađena je netiquette umna mapa na kojoj je svaka škola morala dodati po četiri pravila, a naši učenici su pripremili i Canva plakate i Coggle umne mape sa savjetima kako se pristojno ponašati, ali i ostati siguran u online okruženju.

Učenici su tijekom rujna također imali zadatak predstaviti svoju državu, grad, školu, kao i sebe same i svoje najdraže životinje. Naši učenici su Hrvatsku predstavili prezentacijom, koju su potkrijepili radnim listićem i Kahoot kvizom, a sebe su predstavili partnerima koristeći aplikacije Bitmoji i ChatterPix, što možete pogledati u našem uvodnom videu na poveznici:

 

Mjesec listopad je bio u znaku upoznavanja s nacionalnim životinjama država partnera i izrade maskote i loga za svaki od timova u projektu. Naš je mali tim od sedam učenika odabaro kunu zlaticu (European pine marten) za našu maskotu te su nakon crtanja i glasanja za najbolji rad odabrali vješto nacrtan logo učenice Elene Lj. Kako bi se ostali učenici u projektu bolje upoznali s našom maskotom, učenici su izvadili i informativni plakat u Canvi, kao i Kahoot kviz te Wordwall aktivnost s dijelovima tijela kune zlatice koji možete odigrati na ovoj poveznici: https://wordwall.net/play/62685/520/369.

Kako bismo u listopadu obilježili i Europski tjedan programiranja (EU Code Week) u kojem naša škola redovito sudjeluje, izradili smo zadatak unplugged kodiranja pod nazivom “Let’s code animals!” i pozvali škole partnere da nam se pridruže i izrade tzv. pixel art zadanih životinja i istražite osnovne činjenice o njima. Radove učenika možete pogledati na zajedničkoj Padlet stranici na ovoj poveznici: https://bit.ly/LetsCodeAnimals.

Tijekom drugog modula u studenom, učenici su samostalno izrađivali zagonetke na engleskom jeziku o kućnim ljubimcima, domaćim i divljim životinjama koje su izabrale škole partneri, snimali se kako ih izgovaraju i crtali životinje i značenje idioma vezanih uz životinje. Radove naših vrijednih i kreativnih učenika možete pogledati u ovom videu:

 

Želite li testirati vaše poznavanje životinja prema zagonetkama koje su napisali naši učenici i uvrstili u Wordwall, to možete napraviti na ovoj poveznici https://wordwall.net/play/63295/201/546.

Prosinac je bio predviđen za pisanje i popunjavanje mad libs priča na temu životinjskog carstva. Timovi su imali zadatak izraditi predložak priče u kojoj su riječi uklonjene i zamijenjene prazninama, a zadani tim iz druge države je imao zadatak svojom kreativnošću i domišljatošću popuniti praznine i dovršiti priču. Učenici su se uistinu potrudili i napisali zanimljive priče o pustolovinama i prijateljstvu životinja. Kako bismo svim sudionicima projekta čestitali Božić, učenici su u Canvi korisili Al aplikaciju Magic Media i izradili čestitke sa životinjama koje su se našim partnerima jako svidjele.

U siječnju su učenici imali zadatak poraditi na tečnosti i pravilnom izgovoru engleskog jezika i to su napravili snimanjem jezikolomki (tongue twisters) o životinjama koje su im zadali partneri (npr. A big black bug bit a big black bear i If a dog chews shoes, whose shoes does it choose?), kao i pjevanjem pjesama o životinjama te izradom aktivnosti o domaćim životinjama u Wordwallu i sobe za bijeg (escape room) o konjima u alatu Genially koju možete odigrati na ovoj poveznici https://bit.ly/HorsesFarmEscapeRoom.

Tijekom veljače učenici su istraživali zanimanja povezana sa životinjama i surađivali s ostalim timovima u projektu kako bi postavili i odgovorili na pitanja o različitim zanimanjima i na taj način napisali intervju koji su na kraju morali snimiti. Naši učenici su imali zadatak proučiti koje su obaveze čuvara zoološkog vrta i smisliti pitanja za intervju, ali i detaljno odgovoriti na pitanja o biologu koji proučava divlje životinje, kao i snimiti razgovor s čuvarom parka kojeg su zajednički napisali učenici iz Ukrajine i Portugala, a za koji su dobili pohvale za pravilan i tečan izgovor na engleskom jeziku.

 

Zadnji modul projekta posvećen je ugroženim i zaštićenim životinjskim vrstama i učenici su tijekom ožujka imali zadatak izraditi infografiku o odabranoj životinji u digitalnom alatu po želji. Naši učenici su odabrali izraditi informativni plakat u Canvi o sredozemnoj medvjedici koja obitava u našem Jadranskom moru i koja je na IUCN-ovom crvenom popisu ugroženih vrsta. Učenici su izradili i Kahoot kviz o ‘morskom čoviku’, kako sredozemnu medvjedicu od milja zovemo na našim prostorima, i potaknuli ostale sudionike u projektu da nauče nešto više o njenom staništu, broju jedinki, prehrani, ponašanju, izgledu, životnom vijeku i razlozima zbog kojih je ugrožena vrsta.

Kako bismo zaokružili cijeli projekt tijekom travnja izrađena je e-knjiga u Geniallyu sa svim detaljima projekta i zajedničkim aktivnostima koju možete pogledati na ovoj poveznici https://bit.ly/AnimalKingdomEBook. Također, svi učenici i učitelji su proveli evaluaciju projekta te ga pozitivno ocijenili sa željom za sudjelovanjem u novim eTwinning projektima iduće nastavne godine, a najdraže aktivnosti učenicima su bile suradnja s partnerima, izrada edukativnih materijala o životinjama i korištenje raznih digitalnih alata. Učenicima su dodijeljene i potvrde za aktivno sudjelovanje u projektu, a sav njihov trud i rad na izradi projektnih aktivnost možete pogledati na našoj Padlet stranici projekta https://bit.ly/AnimalKingdomSoljani, kao i na suradničkom Padletu https://bit.ly/AnimalKingdomPadlet.

Veselimo se novim eTwinning projektima!

Autorica članka: Adrijana Roždijevac, prof. engleskog jezika i filozofije, učitelj mentor
Osnovna škola Josip Kozarac, Soljani

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Projekt Pčelica Spelica

Projekt Pčelica Spelica

Pčelica Spelica sedmogodišnji je projekt natjecanja osnovnoškolaca Osječko-baranjske županije u sricanju riječi na engleskom jeziku. Ideja, naravno, nije originalna, preteča ovoj vrsti natjecanja je američki „spelling bee“ model, ali je cilj ovog „domaćeg proizvoda“ bitno različit.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja