Modeli oblikovani od geometrijskih tijela | Profil Klett

Autori modela Umjetničkog paviljona su Vedran Odeljan i Jona Jovanović

30. svibanj 2016.

Modeli oblikovani od geometrijskih tijela

avatar
Autor: Tamara Nemeth

Učenici su radeći pet tjedana individualno ili u paru trebali napraviti autorski model složen od geometrijskih tijela. Pritom su trebali izraditi i projektnu dokumentaciju za svako tijelo postavljeno u modelu: skicu geometrijskog tijela s dimenzijama tijela, skicu mreže tijela te izračun oplošja i obujma.

Autorice klavira su Anastazija Gobin i Lucija Barać

Projekt pod nazivom Ja sam autor 3D modela radili su učenici osmih razreda OŠ Špansko Oranice iz Zagreba uz mentorstvo svojih učiteljica matematike Anite Banić, Tamare Nemeth, Tereze Pišković i Ivane Vešligaj. Ciljevi projekta bili su da učenici sudjeluju u cijelom procesu: od ideje, modeliranja i projektiranja do predstavljanja ideje i ostvarenog modela, a da praktičnim radom jačaju prostorni zor i osjete što znači autorski rad. S obzirom na to da je projekt trajao tijekom obrade nastavne cjeline, učenici su samostalno istraživali i svojstva geometrijskih tijela koja se do tog trenutka još nisu poučavala na nastavi. Naslovna fotografija prikazuje model Umjetničkog paviljona u Zagrebu kojem su autori učenici Vedran Odeljan i Jona Jovanović.

Glavu lava napravile su Eva Hudec i Matea Radić

Izložba Ja sam autor 3D modela

Projekt će u vidu izložbe biti predstavljen i na 7. kongresu nastavnika matematike koji će se u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva i Agencije za odgoj i obrazovanje održati u prostorijama Prirodoslovno-matematičkog fakulteta od 29. lipnja do 1. srpnja 2016. godine.
 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

NEFORMALNO UČENJE: strategija i izazovi

U sferi novih životnih potreba i novih umijeća življenja razvidna je potreba cjeloživotnog obrazovanja. Termin cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirano učenje i razvijanje zbira svekolikog znanja,vještina i stavova od „ kolijevke pa do groba“.U cjeloživotno učenje idu svi oblici učenja tijekom života neke osobe čiji je cilj stjecanje i unaprijeđivanje kompetencija za osobne, društvene i profesionalne potrebe.

 

Igra matematike i Moodlea

Naslovnica

Treba li u poučavanju matematike koristiti računalo? Mislim da to pitanje u ovo doba više uopće nije upitno. Meni je to isto kao da pitate treba li u poučavanju matematike koristiti papir i olovku. Matematika bi trebala služiti i tome da naučimo učenike logički razmišljati i zaključivati. Često govorim učenicima da se matematika ne uči čitajući udžbenik. Matematika se uči rješavanjem zadataka i promišljanjem. Rješavanjem istoga zadatka na različite načine.

Matematika 1 i 2: Kreni na IZZI put kroz matematičku pustolovinu

Nova grafička razigranost, precizan i promišljen dizajn koji povezuje cjeline u tekstu te učenicima i učiteljima omogućuje ugodniji rad, a djeluje i motivirajuće. Poštujući matematičku egzaktnost i preciznost, udžbenik vizualno otkriva matematičke sadržaje u bojama, slikama te zanimljivim primjerima koji su samim izborom i prezentacijom učenicima prihvatljiviji i zanimljiviji.

 

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Iva Golac-Jakopović, Luka Krnić, Zvonimir Šikić, Milana Vuković
udzbenik
Tamara Nemeth, Goran Stajčić