Projekt Vidumath (vidumath) utemeljila je i financijski poduprla Europska komisija u sklopu edukacijskog projekta Erasmus. Cilj je projekta izraditi otvorene sadržaje, te pokazati učenicima i učiteljima kako uporaba kreativnog videa motivira i angažira učenike, pomažući im da nastave svoje putovanje preko „mora“ matematike. Učeničko korištenje videa predstavlja uzbudljiv odgovor u rješavanju dubokih problema u današnjoj matematičkoj izobrazbi kao što je nedostatak pozitivnih stavova o matematici.
Vidumath je spreman za škole koje sada mogu koristiti njegov sadržaj.
Opis:
Navedeni sadržaji projekta Vidumath eksperimentalno su zaživjeli u europskim školama tijekom godine dana. Mladi učenici u dobi od osam do dvanaest godina proizveli su više od 90 videa.
Sadržaji uključuju:
- Vidumathov pristup – uvod
- Postupan vodič za učitelja s objašnjenjima
- Uvodno predstavljanje za učenika
- Vidumathovu matricu – prikaz video tema
- Video vodiče (3 x video)
- Popis videa koje su napravili učenici
- Završni upitnik za učitelja.
Metodologija
Iako su vrijeme u učionici i sadržaji ograničeni, Vidumath može pomoći učiteljima u predstavljanju teških matematičkih pojmova, pa se teme mogu lako pojmiti. Vidumath osigurava radne listove, video primjere i video podučavanje kako bi vam dao jasnu sliku na koji način možete koristiti projekt u i izvan učionice.
- Djeca će zaigrano otkriti učenje matematike
- Djeca će taj proces sami zabilježiti na videu
- Druga će djeca biti više uključeni kao učenici ili gledatelji videa
- Djeci će biti pruženo dovoljno mogućnosti za razmatranje iz pristupa učenju pomoću poučavanja
- Učitelji će podržati djecu na odgovarajući način, posebice se pobrinuvši za ideje i primjere.
Prvi korak: Priprema učitelja
- Shvatite projekt
- Pročitajte smjernice
- Pogledajte video
- Opredijelite se za temu iz matematike
- Odlučite koja će se video tehnika koristiti
- Uzmite u obzir dinamiku u učionici (interakciju između učitelja i učenika) kada određujete grupe
- Postavite vremenski raspored projekta.
Drugi korak: Upoznavanje učenika s projektom
- Predstavite projekt
- Pokažite neki postojeći video
- Predstavite matematičku temu, zadatak ili problem
- Objasnite im koja će se video tehnika koristiti
- Objasnite im grafičkim ilustracijama i pokažite primjere
- Rasporedite grupe.
Treći korak: Učeničko planiranje
- Učenici pripremaju matematičke primjere, rade na zadatku ili rješavaju problem
- Učenici izrađuju grafičke ilustracije, učitelj prihvaća
- Učenici postavljaju i isprobavaju video scenu (osvjetljenje, kamera, „uokviravanje“ sadržaja...).
Četvrti korak: Snimanje
- Učenici fotografiraju, snimaju svoj video
- Učitelj usmjerava učenike, a zatim se povlači nudeći potporu bude li potrebna
- Učenici provjeravaju video i snimaju ponovno, ako je potrebno.
Peti korak: Rad na videu nakon snimanja
- Učenici predaju slike ili video za montažu, ako je potrebno
- Učenici montiraju
- Učenici dodaju zvuk
- Učenici provjeravaju i postavljaju video.
Šesti korak: Razmatranje
- Učenici gledaju završnu verziju videa u učionici
- Učenici cijene videa jedni drugih
- Učenici razmatraju svoja iskustva i učenje.
Kontakti:
Connect on Facebook, ili pišite ovdje.
Izvor:
https://www.openeducationeuropa.eu/en/resource/eu-vidumath-erasmus-project-8-12-years