Početak školske godine s Ninom i Tinom - cjelovito učenje u 4. razredu učiteljice Branke Božić, OŠ Dubovac, Karlovac | Profil Klett

25. rujan 2017.

Početak školske godine s Ninom i Tinom - cjelovito učenje u 4. razredu učiteljice Branke Božić, OŠ Dubovac, Karlovac

avatar
Autor: Stela Vukojević

 

 

Konačno su stigle radne bilježnice Nina i Tino!

 

Nakon podjele radnih bilježnica mojim četvrtašima, pročitali smo uvodnu pjesmicu, učenici su upisali svoja imena i zabava je mogla početi. Zajedno smo rješavali zadatke iz cjeline „Povratak u školu“ kako bi se i oni koji se prvi put susreću s radnom bilježnicom upoznali s ovom vrstom zadataka. Sve zadatke učenici su s oduševljenjem riješili, a za grafički prikaz dogovorili smo radnu grupu koja će od svakog učenika prikupiti tražene podatke i srediti ih te napraviti prikaz.

Kada to naprave, na našoj dodatnoj nastavi Moj hrvatski na računalu, napravit ćemo razne vrste grafičkih prikaza – stupce, tortice, dijagrame... S obzirom na to da ponavljamo sadržaj o našoj domovini, otvorili smo to poglavlje i znanje utvrdili na nikad zanimljivijim zadatcima. Kada su došle na red novčanice i izvođenje više računskih radnji, s veseljem su shvatili da vježbamo i matematiku, što nam je bila i priprema za inicijalni ispit!

Kod nekih se pojavila sumnja da to nećemo znati jer nismo učili brojeve veće od 1000, ali brzo su shvatili da s dosadašnjim znanjem možemo računati sa svim brojevima, važno je da ih pažljivo potpisujemo i primjenjujemo znanje o množenju brojem 100. Poseban interes izazvalo je računanje ukupne površine svih država, susjeda.*

Naš Vili je na ploči pokazao kako treba paziti na potpisivanje petero- i šesteroznamenkastih brojeva i bez treme i greške od prve dobio točan rezultat. Dvoje učenika provjerilo je rezultat na kalkulatoru i kad su objavili da je Vili točno izračunao, nastalo je oduševljenje i pljesak cijelog razreda. Pohvalila sam ih i rekla da su zaslužili preuzeti ulogu učiteljice i ispraviti zadaću jednog učenika (zadatak br. 4). Taj su zadatak s radošću riješili, a podatke u tablici usporedili u grupi.

Na kraju drugog sata primijetili su da smo vježbali sadržaje koje smo učili u tri predmeta. Jedan, inače nezainteresirani učenik, rekao je da mu je žao što moramo prekinuti jer slijedi engleski, i da mu nikada vrijeme nije tako brzo prošlo. Na svim je licima stalno bilo oduševljenje, zainteresiranost i radno uzbuđenje.

Uskoro idemo na izlet u Zagreb pa ćemo se pripremiti putujući planom grada i tražeći lokacije poznatih ustanova i znamenitosti. Ma čeka nas uživancija!!!

Hvala!!!

 

Pozdrav, Branka

 

*Primjeri zadataka iz radne bilježnice koje je učiteljica Branka primjienila u radu sa svojim učenicima nalaze se u galeriji fotografija.

Galerija: 
Grafički prikaz učenika

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Učenje i metode poučavanja nekada i danas – učenje pokretom BRAIN GYM

Učenje je proces koji se odvija u svakom pojedincu tijekom cijeloga života. Svatko uči na različite načine i tijekom godina ga zanimaju različite stvari. Bez obzira na to, svi učenici u školi uče na sličan način, u jednoj učionici, s istim metodama i kao takvi odlaze u svijet. Promjenama u školstvu, znanstvenici, psiholozi, učitelji trude se pronaći najbolje načine poučavanja kako bi se svako dijete moglo pronaći i biti zadovoljno samo sa sobom.

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja