Početak školske godine s Ninom i Tinom - cjelovito učenje u 4. razredu učiteljice Branke Božić, OŠ Dubovac, Karlovac | Profil Klett

25. rujan 2017.

Početak školske godine s Ninom i Tinom - cjelovito učenje u 4. razredu učiteljice Branke Božić, OŠ Dubovac, Karlovac

avatar
Autor: Stela Vukojević

 

 

Konačno su stigle radne bilježnice Nina i Tino!

 

Nakon podjele radnih bilježnica mojim četvrtašima, pročitali smo uvodnu pjesmicu, učenici su upisali svoja imena i zabava je mogla početi. Zajedno smo rješavali zadatke iz cjeline „Povratak u školu“ kako bi se i oni koji se prvi put susreću s radnom bilježnicom upoznali s ovom vrstom zadataka. Sve zadatke učenici su s oduševljenjem riješili, a za grafički prikaz dogovorili smo radnu grupu koja će od svakog učenika prikupiti tražene podatke i srediti ih te napraviti prikaz.

Kada to naprave, na našoj dodatnoj nastavi Moj hrvatski na računalu, napravit ćemo razne vrste grafičkih prikaza – stupce, tortice, dijagrame... S obzirom na to da ponavljamo sadržaj o našoj domovini, otvorili smo to poglavlje i znanje utvrdili na nikad zanimljivijim zadatcima. Kada su došle na red novčanice i izvođenje više računskih radnji, s veseljem su shvatili da vježbamo i matematiku, što nam je bila i priprema za inicijalni ispit!

Kod nekih se pojavila sumnja da to nećemo znati jer nismo učili brojeve veće od 1000, ali brzo su shvatili da s dosadašnjim znanjem možemo računati sa svim brojevima, važno je da ih pažljivo potpisujemo i primjenjujemo znanje o množenju brojem 100. Poseban interes izazvalo je računanje ukupne površine svih država, susjeda.*

Naš Vili je na ploči pokazao kako treba paziti na potpisivanje petero- i šesteroznamenkastih brojeva i bez treme i greške od prve dobio točan rezultat. Dvoje učenika provjerilo je rezultat na kalkulatoru i kad su objavili da je Vili točno izračunao, nastalo je oduševljenje i pljesak cijelog razreda. Pohvalila sam ih i rekla da su zaslužili preuzeti ulogu učiteljice i ispraviti zadaću jednog učenika (zadatak br. 4). Taj su zadatak s radošću riješili, a podatke u tablici usporedili u grupi.

Na kraju drugog sata primijetili su da smo vježbali sadržaje koje smo učili u tri predmeta. Jedan, inače nezainteresirani učenik, rekao je da mu je žao što moramo prekinuti jer slijedi engleski, i da mu nikada vrijeme nije tako brzo prošlo. Na svim je licima stalno bilo oduševljenje, zainteresiranost i radno uzbuđenje.

Uskoro idemo na izlet u Zagreb pa ćemo se pripremiti putujući planom grada i tražeći lokacije poznatih ustanova i znamenitosti. Ma čeka nas uživancija!!!

Hvala!!!

 

Pozdrav, Branka

 

*Primjeri zadataka iz radne bilježnice koje je učiteljica Branka primjienila u radu sa svojim učenicima nalaze se u galeriji fotografija.

Galerija: 
Grafički prikaz učenika

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Cjelovito učenje kroz priču u priči u OŠ Sesvete

Svoj dan učenici 4.a i b razreda odlučili su iskoristiti provodeći cjelovite aktivnosti uz Ninu i Tina. Tako su s učiteljicom Sandom Sabolić i Kristinom Podgorski  započeli Dan škole interaktivnim kvizom Zanimljiva lektira gdje su odgovarali na pitanja koja su bila vezana uz lektire koje su obrađivali.

Nakon uspješno odrađenog kviza svoje su aktivnosti premjestili u školsko dvorište te su temu lektire nastavili obrađivati uz pomoć tempera i plastične folije. 

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja