Interpretacija romana Kiklop u nastavi i pisanje školskoga eseja | Profil Klett

15. veljača 2018.

Interpretacija romana Kiklop u nastavi i pisanje školskoga eseja

avatar
Autor: Klara Šarčević

Na Županijskom stručnom vijeću u Pazinu 8. veljače 2018. godine održano je predavanje i radionica za profesore Hrvatskoga jezika na temu Čovjek i svijet u rukama Polifema u Marinkovićevu Kiklopu. Naglasak je bio na primjeni metodičkih postupaka u nastavi, osmišljavanju strukture sata služeći se različitim metodama i strategijama, na raspravljanju o aktualnim problemima kojima se roman bavi te na pisanju školskoga eseja na državnoj maturi.

 

Tom je prilikom na Pazinskom kolegiju – klasična gimnazija, naša autorica, gimnazijska profesorica i doktorica znanosti Dragica Dujmović Markusi, koja je doktorirala na Marinkovićevoj pripovjednoj prozi, iznijela svoje dugogodišnje iskustvo nastavničkoga i znanstvenoga rada na Kiklopu. Osim toga, sudionicima je ukazala na modernistička i postmodernistička obilježja romana.

Sudjelovalo je pedesetak profesora koji su bili oduševljeni entuzijazmom i nadahnutošću predavačice te zaključili da treba biti što više ovakvih skupova, predavanja i predavača.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Miris knjige

Profil Klett Obilježava Mjesec hrvatske knjige tekstom Jasminke Tihi-Stepanić, Miris knjige u kojem autorica svjedoči o procesu pisanja i nastajanja knjige.

Međunarodni dan pismenosti

Samo poimanje pismenosti kontinuirano se mijenjalo i razvijalo u skladu s  promjenama u društvu, tehnologiji, znanosti i politici. Pismenost je promotrena kao kompleksna društvena i kulturna pojava koja ima raznovrsne utjecaje na individualnoj i kolektivnoj razini. Utječući na kulturni, društveni i ljudski kapital, pismenost doprinosi osobnom ostvarenju, uključenosti u društvu te stjecanju dostojnoga posla.

Zanima nas

Nove ideje za pozitivno školsko ozračje

Stručni posjeti inozemnim školama u sklopu mnogobrojnih projekata koje Osnovna škola Jurja Dobrile iz Rovinja provodi unutar programa Erasmus+ pokazali su se vrlo uspješnima u osmišljavanju novih načina i metoda poučavanja učenika. Jedna od takvih svakako je i zornost u nastavi pa smo ove školske godine u sklopu projekta Dvije strane Gaussa, po uzoru na sjevernoeuropske škole, našim stepenicama dodijelili i vizualnu ulogu.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Tajana Franceković, Ines Jagić Zonjić
udzbenik
Blanka Dovjak Matković
udzbenik
Anđelka Rihtarić, Marina Marijačić
udzbenik
Aleksandra Habuš, Snježana Liber, Vera Tomašić