Nove ideje za pozitivno školsko ozračje | Profil Klett

12. srpanj 2018.

Nove ideje za pozitivno školsko ozračje

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

Nove ideje za stvaranje pozitivnoga, poticajnoga i kreativnoga školskog ozračja dolaze nam iz OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja. Jedna kvalitetna zamisao, razrađena ideja i jasna vizija spojila je razrednu i predmetnu nastavu, pokrenula međupredmetnu suradnju učiteljica, spajajući jasne obrazovne sadržaje s vještim i simpatičnim, a vrlo funkcionalnim likovnim rješenjima. Kako neiskorišten prostor u školi zaživi i dobije potpuno novu dimenziju, na koji način škola postaje ugodno mjesto za boravak i poticajno mjesto za učenje, u kratkom osvrtu donose nam učiteljice Adrijana Dobrila Barbaro i Samanta Matejčić Čotar.

Stručni posjeti inozemnim školama u sklopu mnogobrojnih projekata koje Osnovna škola Jurja Dobrile iz Rovinja provodi unutar programa Erasmus+ pokazali su se vrlo uspješnima u osmišljavanju novih načina i metoda poučavanja učenika. Jedna od takvih svakako je i zornost u nastavi pa smo ove školske godine u sklopu projekta Dvije strane Gaussa, po uzoru na sjevernoeuropske škole, našim stepenicama dodijelili i vizualnu ulogu. One su, naime, postale mjesto koje svakodnevno učenike potiču na pravilno korištenje pravopisne norme u hrvatskom jeziku te pomažu u usvajanju osnovnih matematičkih formula. Tablica množenja i pisanje velikih početnih slova koje kroz kurikulum razredne nastave učenici uče iz udžbenika, postavljene su na stepenice u dijelu razredne nastave.

Pravilno je pisati...
Timski međupredmetni i međugeneracijski rad

Stepenice koje vode do učionica predmetne nastave daju pregled osnovnih matematičkih formula i malo složenijih pravopisnih normi koje učenici uče tijekom svoga osnovnoškolskog školovanja. Učenici su pozdravili ovaj projekt koji je rezultat timskoga rada učiteljica razredne nastave, hrvatskoga jezika, matematike, učiteljice likovne kulture i knjižničarke, koje su ideju za ovako osmišljen školski prostor pronašle u školi na Islandu, u sklopu svoga stručnog usavršavanja Structured Educational Visit to Schools/Institutes & Training Seminar in Iceland. Skup se održao u Reykjaviku u travnju ove godine.

Matematičke formule za predmetnu nastavu
Ideja koju i vi možete realizirati!

Ukoliko i vi želite svojim stepenicama dati jednu novu ulogu, slobodno nam se obratite kako biste uštedili vrijeme za njihovo osmišljavanje i izradu na mail smcotar@gmail.com.

Pravopis za predmetnu nastavu

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

AD HOC TURNIR U RIJECI

U debati se uči uvažavati sugovornika, uči se timskomu radu i razvija se tolerancija. Sve sam to željela potaknuti kod svojih učenika, stoga smo početkom školske godine uz veliku pomoć Darije Jeger, jedne od trenerica Hrvatskoga debatnog društva, pokrenuli Debatni klub Meštri.

 

 

Interpretacija romana Kiklop u nastavi i pisanje školskoga eseja

Na Županijskom stručnom vijeću u Pazinu 8. veljače 2018. godine održano je predavanje i radionica za profesore Hrvatskoga jezika na temu Čovjek i svijet u rukama Polifema u Marinkovićevu Kiklopu. Naglasak je bio na primjeni metodičkih postupaka u nastavi, osmišljavanju strukture sata služeći se različitim metodama i strategijama, na raspravljanju o aktualnim problemima kojima se roman bavi te na pisanju školskoga eseja na državnoj maturi.

 

Tisuću ždralova

Senbazuru se može definirati kao origami koji se sastoji od tisuću ždralova nanizanih na jednu nit. Ždral se u japanskoj kulturnoj tradiciji, uz kornjaču i zmaja, štuje kao sveta životinja za koju se vjeruje kako može doživjeti i tisuću godina. Senbazuru se prvotno davao kao svadbeni dar kojim se mladencima željelo tisuću godina sreće ili se s istim značenjem darivao kao dar novorođenčetu.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Anđelka Rihtarić, Marina Marijačić, Julijana Levak
udzbenik
Sanda Marjanović