Vesela učenička skupina dobro zna da čitanje smiruje, proširuje znanje, obogaćuje rječnik. U mom 3. A razredu čitanje je svakodnevna aktivnost. Svaki dan, učenici provode vrijeme čitajući.
Zajedno čitaju zabavne i poučne knjige, lektirne naslove te popularne tekstove. Proučavaju, istražuju i pronalaze tekstove koji nadopunjuju nastavni program, te na taj način, nenametljivo i tiho, kod učenika izgrađujemo kritičko promišljanje, empatiju, toleranciju te čitav niz pozitivnih karakteristika.
Svakako naglašavamo važnost samostalnog čitanja kao forme koja je potrebna za razvoj kritičkog promišljanja i kreativnosti kod svakog pojedinca. Nakon zajedničkog čitanja učenici uvijek jedni drugima prepričaju pročitano, zapišu misao koja im se najviše svidjela, te tekst poprate ilustracijom.
Ovim filmom željeli smo motivirati i druge učenike na čitanje. Nastojali smo prenijeti naš entuzijazam i kreativnost koju dugujemo čitanju na druge učenike i pokazati s koliko veselja pristupamo svakoj knjizi koju uzmemo u ruke. U ovome slučaju to je bio Petar Pan.
Projekti su sastavni dio rada u produženom boravku. Prije nego započnemo kreativnu realizaciju projekta proučavamo literaturu koja nam pomaže da ga što bolje provedemo. Neki od projekata koje smo proveli su Sunčev sustav, Planet Zemlja – naš planet, Naše tijelo (organski sustavi i organi), Vuna – od runa do vune, Heklanje, Jabuke, itd.
Uistinu, mogu sa sigurnošću reći da djeca koja čitaju, postaju ljudi koji misle!