Projekt FLIP u Osnovnoj školi Horvati | Profil Klett
Primjena IKT-a u nastavi

Primjena IKT-a u nastavi

11. travanj 2017.

Projekt FLIP u Osnovnoj školi Horvati

Autor: Maja Trinajstić

Osnovna škola Horvati, ove i sljedeće školske godine, sudjeluje u međunarodnom KA2 projektu FLIP: Finding Learning Innovative Paths, finaciranom sredstvima Europske unije.

Učitelji i učenici OŠ Horvati
Učitelji i učenici OŠ Horvati

Projekt se realizira radi poboljšanja standarda i kvalitete odgoja, poučavanja i učenja, suradnje na transnacionalnom području, dijeljenja pozitivnih iskustava te primjera dobre prakse četiriju europskih partnerskih škola (Scoala Gimnaziala “Constantin Parfene” – Rumunjska, 4o Gymnasio Rethymnou – Grčka, Istituto professionale statale socio-commerciale-artigianale – Italija).

 

Poseban naglasak jest na razvijanju tzv. transverzalnih vještina (suradničko učenje, kreativnost, kritičko mišljenje, rješavanje problemskih situacija i sl.). Naziv projekta odnosi se na implementiranje prilagođene metodologije rada obrnute učionice. Ovaj se način rada koristi radi pomicanja dijela lekcije van učionice, a segmenti rada poput zadataka za zadaću i različitih aktivnosti vježbanja, inače predviđenih za samostalan rad učenika kod kuće, u učionicu.

 

 

Za implementiranje metode, partneri će razviti (velikim dijelom i uz pomoć samih učenika) i testirati set alata, između ostaloga temeljen i na korištenju IKT-a, kreirati prilagođene lekcije te komparirati učinke rada ove metode s onim klasičnih metoda. Učenici i učitelji škole u studenome su sudjelovali na prvim transnacionalnim sastancima u Rumunjskoj (Vaslui) i trenutno se spremaju za svibanjsko sudjelovanje na sastanku u Grčkoj (Kreta).

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Igra matematike i Moodlea

Naslovnica

Treba li u poučavanju matematike koristiti računalo? Mislim da to pitanje u ovo doba više uopće nije upitno. Meni je to isto kao da pitate treba li u poučavanju matematike koristiti papir i olovku. Matematika bi trebala služiti i tome da naučimo učenike logički razmišljati i zaključivati. Često govorim učenicima da se matematika ne uči čitajući udžbenik. Matematika se uči rješavanjem zadataka i promišljanjem. Rješavanjem istoga zadatka na različite načine.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja