Učenici šestih razreda osnovne škole Petra Kanavelića iz Korčule rješavajući likovni problem Teksturne i strukturne crte svojom kreativnošću i maštovitošću, a vođeni mentorom likovne kulture Abelom Brčićem, napravili su zanimljive likovne kompozicije u korelaciji s Prirodom i Glazbenom kulturom.
![Radovi učenika šestog razreda OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor Abel Brčić, prof. likovne kulture Radovi učenika šestog razreda OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor Abel Brčić, prof. likovne kulture](https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/styles/sx_1170/public/pb081333.jpg?itok=Ue82fLCT)
Tehniku koju sam odabrao za ovaj rad je tekuća crtačka tehnika tuš-drvce. Od pribora još svakako treba imati na umu i primjerenu zaštitu za klupu. Koristili smo glatki bijeli iz papir mapa koji je vrlo kvalitetan za rad.
![Radovi učenika šestog razreda OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor Abel Brčić, prof. likovne kulture Radovi učenika šestog razreda OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor Abel Brčić, prof. likovne kulture](https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/styles/sx_1170/public/pb081346.jpg?itok=SV0ieINQ)
Teksturom nazivamo površine koje mogu biti glatke, hrapave, bodljikave, šupljikave, mrežaste, rupičaste itd. Sama riječ tekstura latinskog je porijekla (textura) i znači tkanje. Kako sam učenicima nakratko pokazao različite materijale, pri tom vodio brigu da budu raznoliki, moglo se tu primijetiti i uočiti upravo one koji pružaju razne mogućnosti u tretiranju crta. Stečena znanja u pogledu crte, koja pruža likovni crtački instrument drvce koristili su na razne načine.
Našlo se tu zasićenih debelih crta, gustih koje dočaravaju tamne dijelove i rijetke crte koje dočaravaju svijetle dijelove crteža. Uz isprekidane, zavinute, ravne, krive, debele, tanke, duge, kratke, našla se i pokoja slučajna kap ili mrlja. Naravno, nisu se dali smesti, već su i takve slučajne dijelove iskoristili i ukomponirali u likovnu priču s linijama. Kako se na crtežima isprepliću teksturne i strukturne crte, međusobno se i prožimaju, stoga ih je ponekad i teže razlikovati.
![Radovi učenika šestog razreda OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor Abel Brčić, prof. likovne kulture Radovi učenika šestog razreda OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor Abel Brčić, prof. likovne kulture](https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/styles/sx_1170/public/pb081344.jpg?itok=4nd-t1ml)
Prilikom vrednovanja uočili smo da smo postigli i međusobno povezali nekoliko predmeta: Prirodu - raznim teksturama iz prirode, Glazbena kultura - ritmovima, a mogu se naći i poveznice s Geografijom i Tehničkom kulturom.