Učenici šestih razreda osnovne škole Petra Kanavelića iz Korčule rješavajući likovni problem Teksturne i strukturne crte svojom kreativnošću i maštovitošću, a vođeni mentorom likovne kulture Abelom Brčićem, napravili su zanimljive likovne kompozicije u korelaciji s Prirodom i Glazbenom kulturom.

Tehniku koju sam odabrao za ovaj rad je tekuća crtačka tehnika tuš-drvce. Od pribora još svakako treba imati na umu i primjerenu zaštitu za klupu. Koristili smo glatki bijeli iz papir mapa koji je vrlo kvalitetan za rad.

Teksturom nazivamo površine koje mogu biti glatke, hrapave, bodljikave, šupljikave, mrežaste, rupičaste itd. Sama riječ tekstura latinskog je porijekla (textura) i znači tkanje. Kako sam učenicima nakratko pokazao različite materijale, pri tom vodio brigu da budu raznoliki, moglo se tu primijetiti i uočiti upravo one koji pružaju razne mogućnosti u tretiranju crta. Stečena znanja u pogledu crte, koja pruža likovni crtački instrument drvce koristili su na razne načine.
Našlo se tu zasićenih debelih crta, gustih koje dočaravaju tamne dijelove i rijetke crte koje dočaravaju svijetle dijelove crteža. Uz isprekidane, zavinute, ravne, krive, debele, tanke, duge, kratke, našla se i pokoja slučajna kap ili mrlja. Naravno, nisu se dali smesti, već su i takve slučajne dijelove iskoristili i ukomponirali u likovnu priču s linijama. Kako se na crtežima isprepliću teksturne i strukturne crte, međusobno se i prožimaju, stoga ih je ponekad i teže razlikovati.

Prilikom vrednovanja uočili smo da smo postigli i međusobno povezali nekoliko predmeta: Prirodu - raznim teksturama iz prirode, Glazbena kultura - ritmovima, a mogu se naći i poveznice s Geografijom i Tehničkom kulturom.