Šarene čarape u IV. osnovnoj školi Bjelovar | Profil Klett

21. ožujak 2017.

Šarene čarape u IV. osnovnoj školi Bjelovar

Autor: Maja Jelić Kolar

Učenici 4. a razreda IV. osnovne škole Bjelovar sa svojom su učiteljicom Ivanom Đurkijom, pružili podršku osobama sa sindromom Down te obukli različite čarape.

Sve je počelo s plakatom Nina i Tino izdavačke kuće Profil Klett. Učiteljica je projekt opazila u zbornici škole. Zatražila je plakat za sebe i iskoristila ideju plakata za obilježavanje Svjetskog dana sindroma Down u razredu.

Učiteljica Ivana Đurkija posvetila je sat Hrvatskog jezika osvještavanju potreba osoba s ovim sindromom i prihvaćanju različitosti. Sat su započeli s igrom memory koja je preuzeta s web stranice Profil Kletta, a zatim se nastavila klasičnom obradom pjesme (tema, srok, ritam, slog, stih). Razgovorom o pjesmici Različiti, ali isti učenicima je osviještena potreba za davanjem podrške i razumijevanja osobama koje su drukčije od nas i njihovim potrebama. Sat je završen izradom vlastitih čarapica koje su izložene u prostoru škole te zajedničkom fotografijom šarenih čarapa.

Kako je zapravo sve izgledalo najbolje svjedoče fotografije!

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Vrijednosti tradicijskih igara u školi

 

U ranoj dječjoj dobi igra zauzima važno mjesto u formiranju stavova, prilagođavanju okolini, razvijanju socijalnih i komunikacijskih vještina. Igra  razvija maštu, kreativnost i koordinaciju pokreta. Niti jedan prijedlog aktivnosti ne izaziva toliki žar u očima djece kao poziv na igru i igranje.

 

 

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Zanima nas

Nove ideje za pozitivno školsko ozračje

Stručni posjeti inozemnim školama u sklopu mnogobrojnih projekata koje Osnovna škola Jurja Dobrile iz Rovinja provodi unutar programa Erasmus+ pokazali su se vrlo uspješnima u osmišljavanju novih načina i metoda poučavanja učenika. Jedna od takvih svakako je i zornost u nastavi pa smo ove školske godine u sklopu projekta Dvije strane Gaussa, po uzoru na sjevernoeuropske škole, našim stepenicama dodijelili i vizualnu ulogu.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Simona Jurjević, Tihana Levar, Ivana Raljević, Maja Križman Roškar
udzbenik
Branka Pavlek, Dijana Posedi, Marija Smuda Đurić
udzbenik
Ana Janković, Željkica Mamić, Ružica Ambruš Kiš
udzbenik
Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov