Učenici Osnovne škole Petra Kanavelića iz Korčule, vođeni svojim mentorom likovne kulture Abelom Brčićem, poigrali su se istražujući i kombinirajući stečena znanja iz raznih predmeta u razigranu kompoziciju.
U LIKOVNIM MAPAMA za velika djela Profil Kletta nalaze se svi potrebni materijali za izvrsne, zamršene i zapetljane krvotoke.
![Početak rada kolaž-papirom Početak rada kolaž-papirom](https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/styles/sx_1170/public/p3070873.jpg?itok=LvKW0Y3N)
Učenici su odabrali više tehnika jer je cijeli proces rada upravo vođen tako da se može koristiti i crtačkom i slikarskim tehnikama, tehnikom tuš-drvce, kao i kolažom. Neke detalje i efekte moguće je bilo napraviti i prskanjem razrijeđenom temperom, a poslužila nam je obična prskalica za rasprskavanje tekućine za pranje prozora. I poneka slučajno ili namjerno prolivena kap začas se pretvorila u korisnu crtu, točku ili mrlju i doprinijela dojmu rada. Osim navedenog pribora koristili su i ljepilo te su tako učenici spoznali što znači kombinirana tehnika.
![Rad kombiniranom tehnikom Rad kombiniranom tehnikom](https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/styles/sx_1170/public/p3090908.jpg?itok=Fy2lLX9e)
Istraživali su odnose crta, ploha i boja. Također su u ovom radu objedinili stečena znanja na području točke i crte, toka i karaktera crta, likova na plohi, kao i statičnih i dinamičnih ploha, uočena je i simetrija i asimetrija.
![Kontrast boja Kontrast boja](https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/styles/sx_1170/public/p3090912.jpg?itok=fMNgl66q)
Neki su se učenici odlučili za čiste boje, kontrast toplo – hladno, dok su drugi rado primijenili komplementarne kontraste. Uočeni su pojmovi: skupljeno – raspršeno, gusto – rijetko. Nastalim radovima ukrasili smo panoe škole, unijeli dašak vedrine i razigranosti buđenja prirode. Mnoge učenike radovi su asocirali na pogled u mikrosvijet, na krvotok, na prometnice. Tako smo postigli međupredmetno povezivanje s prirodom, matematikom, geografijom i tehničkom kulturom.