Matematika 1 i 2: Kreni na IZZI put kroz matematičku pustolovinu | Profil Klett

03. rujan 2018.

Matematika 1 i 2: Kreni na IZZI put kroz matematičku pustolovinu

Autor: Melita Milić

Udžbenički komplet matematike osigurava kontinuitet dobrog sadržaja uz provjerene dugogodišnje autore – sveučilišne profesore, metodičare i praktičare s velikim iskustvom i entuzijazmom u poučavanju matematike u osnovnoj školi: Zvonimir Šikić, Vesna Draženović-Žitko, Iva Golac Jakopović, Branko Goleš, Zlatko Lobor, Maja Marić, Tamara Nemeth, Goran Stajčić, Milana Vuković.

Digitalne sadržaje izradio je novi autorski tim u sastavu: Mirela Babić, Damir Belavić, Milena Ćulav Markičević, Alena Dika, Milka Fofonjka, Sanela Jukić, Aleksandra Maria Vuković.

Nova grafička razigranost, precizan i promišljen dizajn koji povezuje cjeline u tekstu te učenicima i učiteljima omogućuje ugodniji rad, a djeluje i motivirajuće. Poštujući matematičku egzaktnost i preciznost, udžbenik vizualno otkriva matematičke sadržaje u bojama, slikama te zanimljivim primjerima koji su samim izborom i prezentacijom učenicima prihvatljiviji i zanimljiviji.

 

 

Zainteresiranost učenika i radost učenja započinje motivacijskom komponentom koja na suvremen i pristupačan način približava matematičke sadržaje učeniku i povezuje ih sa svakodnevnim životom.

Korak po korak kroz matematički nastavni sadržaj

Kako bismo nastavili tradiciju pisanja udžbenika ponajprije namijenjenog učeniku, slijede Primjeri koji su u potpunosti riješeni i jasno istaknuti.

Kurikularni pristup

Kroz udžbenik učenika vodimo raznolikim zadatcima, pitanjima za ponavljanje i zadatcima za vježbu slijedeći pritom kurikul do najsitnijih pojedinosti i preporuka. Mnogobrojni matematički zadatci učenicima su dani za učenje, vježbu i ponavljanje, a provjere rješenja i  objašnjenja zadataka učenici mogu iskušati na nov i suvremen način, koristeći aplikaciju za mobitel Photomath.

Digitalni materijali

Oblikovali smo i potpuno drugačiji digitalni udžbenik kojim učitelji mogu ostvariti sve ishode učenja, a pritom može poslužiti  kao podrška i nadogradnja tiskanom izdanju.  Digitalni udžbenik ne predstavlja kopiju tiskanih materijala, već učitelju nudi mogućnost da u svakom trenutku odabere pojedine sadržaje kojima će moći na drugačiji način prikazati ili istražiti nove nastavne sadržaje.

Digitalni udžbenik slijedi koncept tiskanog dijela. U njemu ćemo naći  ishode i motivacijske primjere. Dok su u tiskanom dijelu uvodni Primjeri s rješenjima obrađeni u tiskanoj formi, u digitalnom se udžbeniku razrađuju i donose kroz video materijal (film i instrukcijski video).

Zahvaljujući digitalnom mediju koji omogućava raznolikost, zadatci su podijeljeni u male blokove kojima je namjena motiviranje i poticanje učenika da sazna više. Kao i tiskani, digitalni udžbenik također završava Štopericom koja i ovdje omogućava učeniku da provjeri svoje znanje.

 

 

IZZI mješovito učenje

Koristeći oba izdanja – tiskano i digitalno, učitelj lako može ostvariti efikasniju nastavu poštujući načelo individualnog pristupa svakom učeniku. Modularni pristup tiskanog i digitalnog dijela omogućava prelazak iz jednog u drugi dio u svakom trenutku sata bez gubitka koncepcije sata, jer je struktura digitalnog dijela udžbenika usklađena sa strukturom tiskanog dijela udžbenika.

Broj kombinacija korištenja tiskanog i digitalnog dijela omogućuje poštivanje individualnosti nastavnika i učenika.

Metodičke materijale potražite na stranicama Profil Kletta u rubrici Eksperimentalni program (Škola za život), a pogledajte i naš webinar te saznajte kako kombinirati tiskano i digitalno izdanje kako biste na najbolji i najučinkovitiji način postigli zadane ishode.

 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Matematika se uči i rješava mozgom

Matematika se ne rješava računalom. Matematika se rješava olovkom i papirom. Matematika se rješava mozgom.

Bit je matematičke izobrazbe osigurati da učenici razviju oboje - znanje o matematici i stvaralačke sklonosti prema matematici. Najmanje što bismo trebali učiniti kada razmatramo uporabu tehnologije u matematičkoj izobrazbi je upitati se: „Kako ta uporaba tehnologije pomaže razvitku učeničkog znanja matematike i/ili njihovih stvaralačkih sklonosti prema matematici?“
 

NEFORMALNO UČENJE: strategija i izazovi

U sferi novih životnih potreba i novih umijeća življenja razvidna je potreba cjeloživotnog obrazovanja. Termin cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirano učenje i razvijanje zbira svekolikog znanja,vještina i stavova od „ kolijevke pa do groba“.U cjeloživotno učenje idu svi oblici učenja tijekom života neke osobe čiji je cilj stjecanje i unaprijeđivanje kompetencija za osobne, društvene i profesionalne potrebe.

 

Valentinovo i osna simetrija

Dana 14. veljače obilježavamo Valentinovo, Dan zaljubljenih. U nekim školama, pa i u mojoj, organizira se i ples za Valentinovo. Obično taj dan bude malo više nasmijanih lica nego inače. Nekako se taj dobar osjećaj ljubavi i zajedništva širi na druge, a ove ga godine obilježimo i uz matematiku. Neka učenici otkriju čari simetrije za Valentinovo!

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Darko Cindrić, Sanja Polak
udzbenik
Šikić, Golac Jakopović, Vuković, Krnić
udzbenik
Vesna Draženović-Žitko, Maja Marić
udzbenik
Sanja Polak, Darko Cindrić, Sanja Duvnjak