Uspješno i opušteno u novu školsku godinu | Profil Klett

28. kolovoz 2017.

Uspješno i opušteno u novu školsku godinu

Autor: Doroteja Vojedilov

Dugo toplo ljeto polako se bliži kraju, a svima nama koji radimo u školi nameću ponovno ista pitanja: kako uspješno krenuti u novu školsku godinu, na kakve promjene su spremni naši učenici, hoće li nas novi razred dobro prihvatiti?

Prvi sat u nekom razredu može biti od velike važnosti za ostatak školske godine. Učenici vole nasmijane, optimistične nastavnike koji su sigurni u sebe pa ako se dobro pripremimo, to nam može biti odlična odskočna daska. Razmislimo što bismo voljeli učenicima reći prvi sat, ali uključimo i njih same. Na taj način će osjećati da se i njihovo mišljenje cijeni. Razgovarajte o načinu sjedenja (u krugu, u grupama…), o razrednim pravilima, kao i o praćenju i ocjenjivanju. Pitajte učenike što oni očekuju od nastave njemačkog jezika, a neke ideje i zapišite – time će vidjeti da ih shvaćate ozbiljno. Započnite igrom, na taj način ćete ublažiti prijelaz iz praznika u povratak u školske klupe. Učenici vole pravila i poznatu strukturu nastavnog sata pa vam dodatne ideje donosimo ovdje, kao i ideje za prvi školski sat.  

 

 

I za kraj poslovica: Frisch geplant ist halb gewonnen. Želimo vam uspješan početak nove školske godine!

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Kon/c/z/entrator: zagrebačka knjižnica Goethe Instituta

Snježana_Copyright_Goethe-Institut Kroatien_Josip Ninković

 

Zašto se knjižnica Goethe Instituta u Zagrebu naziva kon/c/z/entrator pronađite u razgovoru s njezinom voditeljicom Snježanom Božin i doznajte sve o njezinoj bogatoj ponudi i brojnim aktivnostima koje nudi. Doznali smo i iz kojih sve udaljenih krajeva dolaze organizirano grupe učenika koji uče njemački i kako reagiraju. Nadamo se da će intervju i vas potaknuti da sa svojim učenicima posjetite knjižnicu.

 

Zanima nas

Kako pomoći učenicima da neuspjeh pretvore u uspjeh

Ususret novoj školskoj godini učiteljica engleskoga i njemačkoga jezika Ksenija Todorović iz vlastitog iskustva savjetuje kako pomoći učenicima da prihvate svoju osobnu odgovornost za neuspjeh na putu do uspjeha te razviju svoje potpune potencijale i postanu odgovorni građani našeg društva.

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Giorgio Motta, E. Danuta Machowiak, Ulrike Trebesius-Bensch, Jan Szurmant, Beata Ćwikowska
udzbenik
Sarah Fleer, Ute Koithan, Bettina Schwieger, Tanja Sieber
udzbenik
Gordana Bariši Lazar, Sanja Ivanči