Pitam istražujem doznajem | Profil Klett

Pitam istražujem doznajem

kutija

Priroda i društvo 1

kutija

Priroda i društvo 2

Istraži
kutija

Priroda i društvo 3

Istraži
kutija

Priroda i društvo 4

Istraži

Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.

Didaktički materijalkomSvrha materijalaIshodi (PID)
Kartonski predložak cipele + vezica1

Poslužit će djetetu za učenje vezanja, što je preduvjet za samostalno odijevanje, a uz to se potiče razvoj koordinacije, motorička spretnost šake (prstiju), pruža podrška u osamostaljivanju i uspješnosti u svakodnevnim aktivnostima te pozitivan stav prema preuzimanju odgovornosti. 

A.1.3., C.1.2.
Božićna pšenica za sadnju1

Učenik će znati što mu je sve potrebno za sadnju i kako se sadi te uz promatranje i praćenje može opisivati rast i razvoj biljke (kurikul).

A.1.1., B.1.1., B.1.2., A.B.C.D.1.1
Kalendar prirode1

Dijete će moći na zanimljiv način pratiti sve elemente (nadnevak, godišnja doba, vremenske prilike). Zorniji prikaz poticaj je učeniku za djelovanje i lakše zaključivanje jer se temelji na više parametara.

A.1.1., A.1.2., B.1.1., B.1.2., A.B.C.D.1.1
Mačje oči1

Korisne su za objašnjavanje važnosti sigurnosti u prometu jer omogućuju zorno objašnjavanje dobrobiti korištenja znakova, usmjeravaju učenika na uočavanje takvih oznaka na predmetima u okolišu te mu osiguravaju dodatnu sigurnost na putu do škole.

A.1.3., B.1.3
Četkica za zube i dječja pasta za zube1

Djeca u školi mogu prati zube i tako u praksi odmah primijeniti naučeno o važnosti osobne higijene, a tijekom korištenja u školi mogu uočavati postupke suučenika, što omogućuje vrednovanje za učenje.

A.1.1., B.1.1
Uže za preskakanje1

Važno je za očuvanje zdravlja i poticanje na tjelesnu aktivnost, a osim u slobodno vrijeme, njime se može koristiti i  na satu TZK. Upute za upotrebu u različitim situacijama navedene su u priručniku.

A.1.1., B.1.2., A.B.C.D.1.1
Kartonski elementi za promet1

Dijete će izrezivati, bojiti prema naučenome ili dizajnirati nove „prometne” znakove, što će mu pomoći u snalaženju u prometu i razvijanju svijesti o svim sudionicima u njemu, a može se iskoristiti i na satu LK.

A.1.3
Platnena vrećica 1

Učiteljica/učitelj će ju iskoristiti za edukativne igre u nastavi (na različitim predmetima), a dijete za čuvanje manjih predmeta (šiljila, bojica, olovke, gumica…).

A.1.1., A.1.3., B.1.3., C.1.2.
Bojice6

Potrebne su za svakodnevne aktivnosti u većini nastavnih predmeta, a omogućuju jednake uvjete za sve učenike.

A.B.C.D.1.1.
Ravnalo1

Učenik će njime mjeriti duljine dužina na matematici i udaljenosti između predmeta na PID, a pritom će svi imati jednake uvjete.

A.B.C.D.1.1.
Šiljilo, olovka i gumica1

Potrebne su za svakodnevne aktivnosti u većini nastavnih predmeta i pritom omogućuju jednake uvjete za sve učenike.

A.B.C.D.1.1.
Pomagalo za olovku (za 2 prsta)1

Dijete će ga staviti na olovku kojom piše i ono će mu osigurati pravilno držanje te neće biti potrebe da se učitelji ili roditelji dodatno angažiraju u ispravljanju nepravilna obuhvata olovke.

A.B.C.D.1.1.

Često postavljana pitanja