Pitam istražujem doznajem
Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.
Didaktički materijal | kom | Svrha materijala | Ishodi (PID) |
---|---|---|---|
Kartonski predložak cipele + vezica | 1 | Poslužit će djetetu za učenje vezanja, što je preduvjet za samostalno odijevanje, a uz to se potiče razvoj koordinacije, motorička spretnost šake (prstiju), pruža podrška u osamostaljivanju i uspješnosti u svakodnevnim aktivnostima te pozitivan stav prema preuzimanju odgovornosti. | A.1.3., C.1.2. |
Božićna pšenica za sadnju | 1 | Učenik će znati što mu je sve potrebno za sadnju i kako se sadi te uz promatranje i praćenje može opisivati rast i razvoj biljke (kurikul). | A.1.1., B.1.1., B.1.2., A.B.C.D.1.1 |
Kalendar prirode | 1 | Dijete će moći na zanimljiv način pratiti sve elemente (nadnevak, godišnja doba, vremenske prilike). Zorniji prikaz poticaj je učeniku za djelovanje i lakše zaključivanje jer se temelji na više parametara. | A.1.1., A.1.2., B.1.1., B.1.2., A.B.C.D.1.1 |
Mačje oči | 1 | Korisne su za objašnjavanje važnosti sigurnosti u prometu jer omogućuju zorno objašnjavanje dobrobiti korištenja znakova, usmjeravaju učenika na uočavanje takvih oznaka na predmetima u okolišu te mu osiguravaju dodatnu sigurnost na putu do škole. | A.1.3., B.1.3 |
Četkica za zube i dječja pasta za zube | 1 | Djeca u školi mogu prati zube i tako u praksi odmah primijeniti naučeno o važnosti osobne higijene, a tijekom korištenja u školi mogu uočavati postupke suučenika, što omogućuje vrednovanje za učenje. | A.1.1., B.1.1 |
Uže za preskakanje | 1 | Važno je za očuvanje zdravlja i poticanje na tjelesnu aktivnost, a osim u slobodno vrijeme, njime se može koristiti i na satu TZK. Upute za upotrebu u različitim situacijama navedene su u priručniku. | A.1.1., B.1.2., A.B.C.D.1.1 |
Kartonski elementi za promet | 1 | Dijete će izrezivati, bojiti prema naučenome ili dizajnirati nove „prometne” znakove, što će mu pomoći u snalaženju u prometu i razvijanju svijesti o svim sudionicima u njemu, a može se iskoristiti i na satu LK. | A.1.3 |
Platnena vrećica | 1 | Učiteljica/učitelj će ju iskoristiti za edukativne igre u nastavi (na različitim predmetima), a dijete za čuvanje manjih predmeta (šiljila, bojica, olovke, gumica…). | A.1.1., A.1.3., B.1.3., C.1.2. |
Bojice | 6 | Potrebne su za svakodnevne aktivnosti u većini nastavnih predmeta, a omogućuju jednake uvjete za sve učenike. | A.B.C.D.1.1. |
Ravnalo | 1 | Učenik će njime mjeriti duljine dužina na matematici i udaljenosti između predmeta na PID, a pritom će svi imati jednake uvjete. | A.B.C.D.1.1. |
Šiljilo, olovka i gumica | 1 | Potrebne su za svakodnevne aktivnosti u većini nastavnih predmeta i pritom omogućuju jednake uvjete za sve učenike. | A.B.C.D.1.1. |
Pomagalo za olovku (za 2 prsta) | 1 | Dijete će ga staviti na olovku kojom piše i ono će mu osigurati pravilno držanje te neće biti potrebe da se učitelji ili roditelji dodatno angažiraju u ispravljanju nepravilna obuhvata olovke. | A.B.C.D.1.1. |