Pitam istražujem doznajem
Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.
Didaktički materijal | kom | Svrha materijala | Ishodi (PID) |
---|---|---|---|
Mala meteostanica | 1 | Služi za određivanje strana svijeta, mjerenje količine padalina, određivanje smjera strujanja zraka i temperature zraka. Potrebno ju je sastaviti pa utječe na razvoj manualnih vještina, koncentracije, strpljivosti i upornosti. | A.3.1.,A.3.3., B.3.2., B.3.4., A.B.C.D.3.1. |
Pikado | 1 | Učenik će igrati pikado, koji je pogodan za razvoj koordinacije oka i ruke, a pritom će računati, odnosno zbrajati i oduzimati ostvarene bodove. | B.3.1. |
Model biljke | 1 | Na modelu će dijete uočiti sve dijelove biljke o kojima uči, a apstraktni su i ne može ih vidjeti u prirodi. | A.3.1., B.3.1., A.B.C.D.3.1. |
Zdjelica + sjeme (suncokret) | 1 | Na konkretnome primjeru dijete će učiti o živom svijetu i povezanosti živoga i neživoga, uočit će dijelove biljke te će istraživati koju korist ljudi imaju od suncokreta, odnosno doznati u što se prerađuje. | B.3.1., A.B.C.D.3.1. |
Balon | 3 | Učiteljica/učitelj iskoristit će ih pri učenju boja na satu LK, za razne igre i aktivnosti na satu, za istraživanje o količini zraka koja stane u balon i tome što se događa s predmetom kad iz njega istiskujemo zrak te kako se predmet pun zraka ponaša u vodi. | D.3.1., A.B.C.D.3.1. |
Perje u boji | 5 | Služi za različita istraživanja o zraku, primjerice o strujanju zraka, potom za tjelesne aktivnosti te za sadržaj motivacije na satu (svi su prijedlozi u priručniku za učitelja). | D.3.1., A.B.C.D.3.1. |
Markeri | 6 | Mogu se iskoristiti za razne aktivnosti, a korisni za izradu plana mjesta i zemljovida. | B.3.4., A.B.C.D.3.1. |
Škare | 1 | Rezanjem se razvija fina motorika šake i koordinacija pokreta te usklađenost oko – ruka, a tako djeca procjenjuju i vježbaju strpljivost te preciznost. | A.3.2., B.3.4., A.3.2., A.3.3., A.B.C.D.3.1. |
Ljepljiva vrpca (selotejp) | 1 | Poslužit će za razne aktivnosti. | B.3.4., A.B.C.D.3.1. |