Pitam istražujem doznajem
Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.
Didaktički materijal | kom | Svrha materijala | Ishodi (PID) |
---|---|---|---|
3 D model ljudskoga tijela | 1 | Učenici prvi puta na svom modelu mogu proučiti i pravilno složiti unutarnje organe, imenovati sustave organa, uočavati proporcije i povezanost organa u organizmu. | A.4.1., B.4.1., A.B.C.D.4.1. |
Geografska karta PIŠI-BRIŠI | 1 | Omogućuje označavanje udaljenosti, grupiranje reljefnih oblika, isticanje pojmova, spajanje zemljinih oblika, izdvajanje geografskih posebnosti, uočavanje odnosa veličina te zaključivanje o reljefnim obilježjima. | A.4.3., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1. |
Pametna narukvica | 1 | Učenik će pratiti osobnu aktivnost te njezin utjecaj na rast i razvoj organizma kao cjeline, ali i pojedinačnih sustava organa. Moći će pratiti načine pretvorbe energije te povezanost energije u procesu rasta i razvoja organizma. | B.4.1., D.4.1., A.B.C.D.4.1. |
Vrećica sa zatvaračem | 1 | Idealna je za provođenje pokusa tijekom kojega će učenici spoznati način nastajanja prirodnih pojava u procesima u prirodi. | B.4.2., D.4.1., A.B.C.D.4.1. |
Interaktivno recikliranje otpada | 1 | Učenici će bilježiti vrste otpada namijenjenog recikliranju te zorno uočiti uspješnost u toj aktivnosti. | B.4.1., A.B.C.D.4.1. |
Prozirna čaša za sadnju | 1 | Služi za provođenje pokusa te uočavanje rasta biljke i imenovanje njezinih dijelova. Temeljem uočenoga učenici će govoriti o važnosti uvjeta života na rast i razvoj biljke. | B.4.1., B.4.2., D.4.1., A.B.C.D.4.1. |
Sjeme graha za sadnju | 1 | U procesu sijanja i rasta biljke učenici će uočavati i pratiti rast graha. Zapisivat će, crtati, bilježiti i zaključivati o uvjetima života i dijelovima nove biljke. | B.4.1., B.4.2., D.4.1., A.B.C.D.4.1. |
Plava boja za izvođenje pokusa | 1 | Služi za zornije uočavanje dijelova pokusa. Učenici će bojiti vodu te tako pratiti njezino gibanje oponašajući uvjete u prirodi. | B.4.2., A.B.C.D.4.1. |
Marker PIŠI-BRIŠI | 1 | Omogućuje višestruko iskorištavanje interaktivnog plakata za recikliranje otpada. S pomoću markera učenici će moći funkcionalno upotrebljavati geografsku kartu te se njome smislenije služiti. | A.4.3., B.4.1., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1. |
Trokut raznostranični | 1 | Neizostavno pomagalo za razne aktivnosti. Pomoći će učeniku u realizaciji zadataka na geografskoj karti, kao i u matematičkim aktivnostima. | A.4.3., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1. |
Trokut istostranični | 1 | Neizostavno pomagalo za razne aktivnosti. Pomoći će učeniku u realizaciji zadataka na geografskoj karti, kao i u matematičkim aktivnostima | A.4.3., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1. |
Selotejp | 1 | Učeniku će biti koristan prilikom provođenja pokusa, ali i drugih aktivnosti tijekom nastavnog procesa. | A.B.C.D.4.1. |