Pitam istražujem doznajem | Profil Klett

Pitam istražujem doznajem

kutija

Priroda i društvo 1

Istraži
kutija

Priroda i društvo 2

kutija

Priroda i društvo 3

Istraži
kutija

Priroda i društvo 4

Istraži

Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.

Didaktički materijalkomSvrha materijalaIshodi (PID)
Spajalice4

Potrebne su za aktivnost koja je sugerirana u priručniku za učitelje (povezano s cjelinom Moja obitelj), a omogućuju jednake uvjete za sve učenike.

A.2.1., A.2.3., A.B.C.D.2.1.
Blok papira1

Učenici ga mogu iskoristiti za razne individualne i grupne aktivnosti jer mogu, primjerice, izraditi grafikone, brze i zorne prikaze istraživanja ili mišljenja, što će ih potaknuti na objedinjavanje podataka i uočavanje, tj. zaključivanje.

A.2.1., A.2.2., A.2.3., A.B.C.D.2.1.
Špaga1

Bit će potrebna za određene aktivnosti čija je realizacija predložena u priručniku za učitelje (npr. uz cjelinu Moja obitelj), primjerice na špagu u razredu moći će se izložiti učenički radovi.

A.2.1., A.2.3., A.B.C.D.2.1.
Kvačice10

Ekološki prihvatljive, iskoristit će se za prikaze radova, za istraživanja, za prebrojavanja

A.2.1., A.2.3., A.B.C.D.2.1.
Ura/sat s obrisivim markerom1

Učenici će brzo i zorno pokazati vrijeme na satu u različitim oblicima aktivnosti, primjerice učitelj zadaje, a učenici pokazuju, jedan učenik zadaje pa drugi pokazuje, učenik pokazuje vrijeme na analognome satu te potom zapisuje digitalni prikaz...

A.2.2., B.2.3., A.B.C.D.2.1.
Štoperica1

Služi za mjerenja različitih aktivnosti i za bolje snalaženje u vremenu, primjerice mjerenje broja ponavljanja istoga pokreta u određenome vremenu, za mjerenje trajanja neke aktivnosti, koliko dugo zvoni školsko zvono i slično.

A.2.2., B.2.1., A.B.C.D.2.1.
Žigovi3

Potrebni su za rješavanje/označavanje više zadataka u tiskanome dijelu radne bilježnice i za vrednovanje.

A.B.C.D.2.1.
Ravnalo 15 cm1

Služi za mjerenje, a mjeriti se mogu elementi iz PID – školski pribor, duljine tiskanih kalendara, duljine dijelova tijela (prst, podlaktica), duljina stopala ili cipele.

A.B.C.D.2.1.
Škarice1

Rezanjem se razvija fina motorika šake i koordinacija pokreta te usklađenost oko – ruka, a tako djeca procjenjuju i vježbaju strpljivost te preciznost.

A.B.C.D.2.1.
Ljepilo u sticku 15 g1

Neizostavno pomagalo za razne aktivnosti.

A.B.C.D.2.1.
Fluorescentni prsluk1

Učenik će ga nositi u vrijeme poučavanja o temi Promet te u svim prigodama izlaska iz učionice u vanjski prostor, primjerice pri posjetu kazalištu ili lokalnim zajednicama, igri na dvorištu, u parku…

C.2.2., A.B.C.D.2.1.
Figurice za igru + kockica1

Poslužit će za aktivnosti u obliku igre te aktivnosti za motivaciju ili stvaralački rad (konkretizirane u priručniku za učitelje).

C.2.2., A.B.C.D.2.1.
Povećalo1

Njime će dijete istraživati građu hrane, dijelove biljke, elemente travnjaka/livade, uočavat će elemente koji nisu odmah vidljivi oku, a može poslužiti i za Likovnu kulturu.

A.2.1., A.B.C.D.2.1.
Autić na navijanje1

Učenik će s pomoću njega prepoznati pretvorbu energije, odnosno pri izvođenju pokusa uočiti da se energija pretvorila iz „energije opruge“ u „energiju gibanja“.

A.2.3., D.2.1., A.B.C.D.2.1.

Često postavljana pitanja