Pitam istražujem doznajem
Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.
Didaktički materijal | kom | Svrha materijala | Ishodi (PID) |
---|---|---|---|
Spajalice | 4 | Potrebne su za aktivnost koja je sugerirana u priručniku za učitelje (povezano s cjelinom Moja obitelj), a omogućuju jednake uvjete za sve učenike. | A.2.1., A.2.3., A.B.C.D.2.1. |
Blok papira | 1 | Učenici ga mogu iskoristiti za razne individualne i grupne aktivnosti jer mogu, primjerice, izraditi grafikone, brze i zorne prikaze istraživanja ili mišljenja, što će ih potaknuti na objedinjavanje podataka i uočavanje, tj. zaključivanje. | A.2.1., A.2.2., A.2.3., A.B.C.D.2.1. |
Špaga | 1 | Bit će potrebna za određene aktivnosti čija je realizacija predložena u priručniku za učitelje (npr. uz cjelinu Moja obitelj), primjerice na špagu u razredu moći će se izložiti učenički radovi. | A.2.1., A.2.3., A.B.C.D.2.1. |
Kvačice | 10 | Ekološki prihvatljive, iskoristit će se za prikaze radova, za istraživanja, za prebrojavanja… | A.2.1., A.2.3., A.B.C.D.2.1. |
Ura/sat s obrisivim markerom | 1 | Učenici će brzo i zorno pokazati vrijeme na satu u različitim oblicima aktivnosti, primjerice učitelj zadaje, a učenici pokazuju, jedan učenik zadaje pa drugi pokazuje, učenik pokazuje vrijeme na analognome satu te potom zapisuje digitalni prikaz... | A.2.2., B.2.3., A.B.C.D.2.1. |
Štoperica | 1 | Služi za mjerenja različitih aktivnosti i za bolje snalaženje u vremenu, primjerice mjerenje broja ponavljanja istoga pokreta u određenome vremenu, za mjerenje trajanja neke aktivnosti, koliko dugo zvoni školsko zvono i slično. | A.2.2., B.2.1., A.B.C.D.2.1. |
Žigovi | 3 | Potrebni su za rješavanje/označavanje više zadataka u tiskanome dijelu radne bilježnice i za vrednovanje. | A.B.C.D.2.1. |
Ravnalo 15 cm | 1 | Služi za mjerenje, a mjeriti se mogu elementi iz PID – školski pribor, duljine tiskanih kalendara, duljine dijelova tijela (prst, podlaktica), duljina stopala ili cipele. | A.B.C.D.2.1. |
Škarice | 1 | Rezanjem se razvija fina motorika šake i koordinacija pokreta te usklađenost oko – ruka, a tako djeca procjenjuju i vježbaju strpljivost te preciznost. | A.B.C.D.2.1. |
Ljepilo u sticku 15 g | 1 | Neizostavno pomagalo za razne aktivnosti. | A.B.C.D.2.1. |
Fluorescentni prsluk | 1 | Učenik će ga nositi u vrijeme poučavanja o temi Promet te u svim prigodama izlaska iz učionice u vanjski prostor, primjerice pri posjetu kazalištu ili lokalnim zajednicama, igri na dvorištu, u parku… | C.2.2., A.B.C.D.2.1. |
Figurice za igru + kockica | 1 | Poslužit će za aktivnosti u obliku igre te aktivnosti za motivaciju ili stvaralački rad (konkretizirane u priručniku za učitelje). | C.2.2., A.B.C.D.2.1. |
Povećalo | 1 | Njime će dijete istraživati građu hrane, dijelove biljke, elemente travnjaka/livade, uočavat će elemente koji nisu odmah vidljivi oku, a može poslužiti i za Likovnu kulturu. | A.2.1., A.B.C.D.2.1. |
Autić na navijanje | 1 | Učenik će s pomoću njega prepoznati pretvorbu energije, odnosno pri izvođenju pokusa uočiti da se energija pretvorila iz „energije opruge“ u „energiju gibanja“. | A.2.3., D.2.1., A.B.C.D.2.1. |