Ovoga smo ljeta uronili u fantastičan svijet mašte te smo, čitajući svaku od 468 priča hrvatskih osnovnoškolaca koje su pristigle na naš natječaj Let's Build a Story!, istinski uživali u prostranstvima i mogućnostima koje u tom svijetu postoje.
Dok su gradili svoje priče, mlade je kreativce podržalo čak 194 vrijedna mentora. Natječaj Let’s Build a Story! osmišljen je kako bi kod učenika potaknuo kreativno izražavanje na stranom jeziku te razvoj zdravih čitalačkih navika. Učenici od 5. do 8. razreda pokazali su veliku zainteresiranost, ali i zavidno znanje engleskoga jezika, kreativnost i iznimne spisateljske sposobnosti. Čestitamo svim mladim autorima i njihovim neumornim mentorima!
Najbolje priče osmih razreda objavili smo u lipnju, a danas vam donosimo rezultate ostalih razreda. Članice našeg stručnog žirija - Paula Accattoli, ime koje stoji iza uspješne serije prilagođenih lektira izdavačke kuće ELI; zatim Mirela Priselac Remi, pjesnikinja, prevoditeljica i frontwoman banda Elemental te Tena Štivičić, nagrađivana dramaturginja i autorica s londonskom adresom, imale su nimalo lak zadatak, a kako su odlučile pročitajte niže.
Tri najbolje priče naših petaša su:
The Fellowship of the Forest, autorice Ane Birač, pod mentorstvom učiteljice Emi Belušić iz OŠ Kaštanjer iz Pule;
WonderLand, autorice Nicol Družaić, pod mentorstvom učiteljice Biljane Sušec iz OŠ Franje Serta iz Bednje;
The Forest Adventure, autora Ivana Šporera, pod mentorstvom Barbare Sliepčević iz OŠ Ivana Filipovića, Zagreb.
Podsjetimo da je i nagrada publike za najbolju priču također otišla učenici petog razreda - Neri Tomrlin, čiju je priču The Big Adventure… or Not? i stručni žiri pohvalio. Uz Nerinu priču, žiri ističe i The Treasure, autorice Melani Grahovec, mentorice Tee Horvatić iz OŠ Strahoninec, Zagreb te Little Friends' Revenge, autorice Franciske Goja, mentorice Maše Kulaš iz OŠ Podmurvice, Rijeka.
Također bismo istaknuli priču Dead Home, autorice Emilije Jurić, mentorice Suzane Cvitković Dragičević iz OŠ Josipa Kozarca u Semeljcima. Ova priča nije napisana koristeći svih devet ilustracija u svojoj strukturi, no one koje jesu u priči, opisane su prekrasnim lirskim jezikom.
Tri najbolje priče šestih razreda po stručnom sudu našeg žirija su:
How Joseph Saved the World, autora Filipa Zebića, pod mentorstvom Nikole Hodalja iz OŠ Jelkovec, Sesvete;
Even an Egg Can Make a Difference, autorice Petre Gudasić, mentorice Nade Škrtić iz OŠ Grabrik, Karlovac;
A Wish of the Shooting Star, autorice Ivone Herout, mentorice Karoline Leskovar Hržica iz OŠ Ljudevit Gaj iz Krapine.
Priče koje zaslužuju posebnu pohvalu su: Forest, autorice Marije Ilinčić, mentorice Branke Križan iz OŠ Siniše Glavaševića iz Vukovara, zatim The Forest of Joy and a Mad Scientist, autora Kristijana Kneževića, mentorice Mirele Tomić iz OŠ Ljudevita Gaja iz Nove Gradiške te O'Khasis and The Villain, autorice Mise Čohilj, mentorice Filomene Škare iz OŠ Mate Balota, Buje.
Prve dvije priče sedmih razreda koje ćemo objaviti u zbirci nagrađenih priča mentorirala je Bojana Palijan iz OŠ Ivana Zajca u Rijeci, a radi se o sljedećim naslovima:
Going Back, autorice Tonke Bogović te Oliver's Forest Adventure, autorice Maje Marković.
Svoje je mjesto u zbirci zaslužila još jedna priča iz Rijeke, a radi se o:
The Adventure, autorice Ariane Đurović, mentorice Ivane Leko iz OŠ Eugena Kumičića.
A posebna priznanja idu sljedećim naslovima: The Magic of Stories, autorice Luce Bračika, mentorice Ivane Bokavšek iz OŠ Spinut iz Splita; Saving The Forest With Mr Ben Brownie, iz pera Natalije Badov, pod mentorstvom Ksenije Rumora iz OŠ Franje Krežme iz Osijeka, Memories, autorice Ane Kus i već potvrđene mentorice - Bojane Palijan iz OŠ Ivana Zajca u Rijeci te priča napisana pod mentorstvom još jedne pohvaljene mentorice - Mirele Tomić, autora Josipa Balint-Feudvarskog, Saving the Fox iz OŠ Ljudevita Gaja iz Nove Gradiške.
Priče i dalje možete čitati na sljedećoj poveznici, a svi učitelji engleskog jezika koji predaju od 5. do 8. razreda, u listopadu će dobiti zbirku najboljih priča natječaja Let's Build a Story! opremljenu dodatnim zadatcima za poticanje čitalačkih i spisateljskih vještina svojih kreativnih i pametnih učenika.